Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami mailowo shop@bangarang.pl bądź telefonicznie 531973036.

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

4. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

New Wave Przemysław Walkowiak
Przemysłowa 8\6

64-100 Leszno

 Formularz zwrotu towaru\reklamacji do pobrania : http://galgum.eu/Reklamacja_zwrot.pdf

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru jeśli przekroczyłeś ten termin mimo wszystko skontaktuj się z nami postaramy Ci się pomóc. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

New Wave Przemysław Walkowiak
Przemysłowa 8\6

64-100 Leszno

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. 

Formularz zwrotu towaru\reklamacji do pobrania : http://galgum.eu/Reklamacja_zwrot.pdf

 

 

Blog wpisy
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl